fredag 13 januari 2012

Förkylt!

Dagen började väldigt tidigt (ca 04.30) med att jag vaknade av ont i halsen, huvudvärk och ont i resten av kroppen också för den delen. Influensa...puh! Onödigt!

Eftersom jag inte kunde sova gick jag upp och började dona med Aussielistan som ska kontrolleras mot SKK:s listor så att allt stämmer. 52 utställningar och ca 130 hundar varav det brukar vara 10-15-20 som deltar vid olika utställningar... Tur att vi är två som hjälps åt! Saija tar hand om avels- och uppfödargrupperna som jag tror är jättejobbiga (har inte satt mig in i den poängräkningen utan överlåter den med varm hand till henne).

Fick just mail från Henny om Rosensällskapets hemsida, vi har en del funktioner kvar att få till och sedan ska en del uppdateras. Henny sköter mycket själv och det funkar jättebra!

Nä, nu ska jag ta en Alvedon och gå och lägga mig. Inte kul med influensa!

1 kommentar: