torsdag 12 januari 2012

Natt igen, de kommer så fort nuförtiden, men då är det lugnt så man kan jobba utan att bli störd av telefoner eller annat. Det har varit full rulle på mailen idag, många små uppdateringar som helst ska göras omgående så de inte trillar ner i botten på mailhögen.
Gårdagens föreläsning på ALMI med Åsa Stenström inspirerade mig till den här bloggen och det tog ju en stund att fixa, så dagen försvann snabbt.
Björn håller på med sitt "löv" som han ska lämna till Hemslöjden den 29/1 för att vara med på Hemslöjdens 100-års-jubileum. Det blir en utställning på Liljewalchs efter att man visat löven här på Gotland. Det kommer ett foto i morgon! Hemslöjden 100 år

Planerna på Textil Gotlands sommarutställning fortsätter att ta form (jag är sekreterare i föreningen, inte för att jag gjort deras hemsida utan för att jag varit aktiv i textilbranschen tidigare).
Utställningen kommer att hållas på Konstnärsgården i Ala 14 juli - 11 augusti och ca 30 utställare kommer att delta. Textil Gotland
Det blir en del uppdateringar på den sidan också, vi ska försöka lägga in en blogg där. Kul när det rör på sig!

1 kommentar:

  1. Kul att se att du också börjat blogga - det blir faktiskt som ett gift efter ett tag!
    Försökte kommentera igår, men det var något fel på bloggen, så det gick inte att göra någonting. skulle också gärna vilja lägga in mig som "följare" men det finns ingen rubrik för det!?
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera